Remarketing – zrozumienie różnych typów reklam

Remarketing – zrozumienie różnych typów reklam

Istnieje kilka rodzajów remarketingu, które firmy mogą wykorzystać do ponownego zaangażowania i dotarcia do swoich klientów online. Aby zrozumieć czym jest remarketing, specjaliści będą musieli rozważyć różne opcje. Marki mogą wybrać te, które będą działać najlepiej dla ich organizacji.

Wyświetlanie reklam dla osób, które odwiedziły Twoją witrynę

Jedną z najczęstszych form remarketingu jest wyświetlanie reklam dla osób, które już odwiedziły Twoją stronę. Reklamy te mogą pojawiać się na dwóch głównych typach platform. Ci, którzy skonfigurują swoje kampanie remarketingowe za pośrednictwem Google Ads, będą mieli swoje reklamy remarketingowe wyświetlane w całej sieci wyświetlania Google.

Pamiętaj, że Google Ads, wcześniej znany jako Google AdWords, oferuje największą platformę dla reklam PPC online. I właśnie dlatego, jest to doskonały sposób na dotarcie do milionów wyszukiwarek w całym kraju i na całym świecie. Można również skonfigurować te reklamy wyświetlane na najlepszych platformach mediów społecznościowych.

Reklamy Facebook i reklamy Twitter także oferują swoje własne platformy wyświetlania reklam. Biorąc pod uwagę, że Facebook dociera do ponad miliarda ludzi na całym świecie, to również stanowi doskonałą platformę dotarcia do potencjalnych klientów.

Remarketing e-mailowy

Remarketing e-mailowy pozwala na dotarcie do osób z Twojej listy e-mailowej w czasie, gdy poruszają się one w innych miejscach cyfrowego ekosystemu. Możesz tworzyć kampanie reklamowe skierowane specjalnie do osób, które otwierają Twoje e-maile.

Ponieważ ludzie, którzy otwierają Twoje e-maile już wykazują zainteresowanie tym, co oferujesz, korzystanie z remarketingu pomaga utrzymać Twoją markę w ich umysłach. Wiesz, że są oni zainteresowani Twoimi produktami i usługami. A to otwiera Ci drogę do sprowadzenia ich z powrotem na Twoją stronę w dół lejka sprzedażowego.

Reklamy remarketingowe w wyszukiwarce

Oprócz wyświetlania reklam remarketingowych na innych stronach w sieci, możesz również wyświetlać reklamy w samych wyszukiwarkach. Z tych reklam remarketingowych, będziesz w stanie kierować tych, którzy odwiedzili Twoją stronę internetową za pomocą wyszukiwarki Google.

Partner serwisu

escape room trójmiasto